Deprecated: Funkcja Elementor\DB::is_built_with_elementor jest przestarzała od wersji 3.2.0! Zamiast jej proszę użyć Plugin::$instance->documents->get( $post_id )->is_built_with_elementor(). in /home/pikseolo/domains/24posrednik.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 5379
Elementy chroniące silniki ciągników - 24posrednik.pl

Elementy chroniące silniki ciągników

Rozwijające się nieustanne rolnictwo, potrzebowało coraz to nowszych i lepszych maszyn rolniczych. Oranie pola za pomocą koni powoli przestawiało być efektowne, natomiast stawało się żmudne, męczące oraz zbyt powolne. Rozwój technologii spowodował pojawienie się pierwszych polskich traktorów, które rozpoczęto produkować pod koniec lat pięćdziesiątych dwudziestego wieku. Taka sytuacja zrewolucjonizowała polskie rolnictwo. Rolnicy mogli w szybszym czasie zaorać oraz posiać zboże, przy jednoczesnym ograniczeniu wysiłku fizycznego.

Filtry do traktorów

filtr powietrza do ciągnikaMaszyna zwana traktorem lub ciągnikiem jest w dzisiejszych czasach nieodzownym elementem polskiego rolnictwa. Dzisiaj nie wyobrażalne jest prowadzenie gospodarstwa bez posiadania ciągnika. Za pomocą traktora można wykonać praktycznie każdą prace związana z gospodarką. Jednakże do pracy z ciągnikiem potrzebna jest choć niewielka wiedza na temat danego sprzętu oraz podstawowe zdolności manualne. Brak wyżej wymienionych atrybutów może doprowadzić do uszkodzenia maszyny, a co za tym idzie do strat finansowych. Jednia z wielu marek produkujących traktory zjednoczyła sobie wielu fanów w Polsce. Marka ta produkowana była w Warszawie od lat sześćdziesiątych do lat osiemdziesiątych. Prosta konstrukcja oraz wytrzymałe materiały wykorzystane do budowy tego ów ciągnika spowodowały ze stał się on bardzo popularny. Jednym z ważnych elementów jest filtr powietrza do ciągnika. Poprzez element ten doprowadzane jest powietrze do komory spalania w silniki. Filtr ten oczyszcza powietrze z zanieczyszczeń, który po dostaniu się do komory mogłyby wytworzyć o wiele większa temperaturę spalania. Długotrwała podwyższona temperatura spalania w komarach mogłaby doprowadzić do uszkodzenia lub całkowitego zniszczenia gniazd zaworowych oraz cylindrów. Taka sytuacja mogłaby narazić właściciela na ogromnie koszty finansowe związane z koniecznością wykonania kompletnego remontu silnika.

Remont silnika ciągnika może sprawić wiele kłopotów. Spowodowane jest to faktem. że bardzo dużo traktorów jest z tal sześćdziesiątych oraz siedemdziesiątych. Zatem dostępność części jest mocno ograniczona. Istnieje możliwość zakupienia używanych części z rynku wtórnego, jednakże wiąże się to z pewnym ryzykiem. Nie mamy pewności ze części są dobre.